OBS! DETTE ER ET SKOLEPROJEKT.

logo
billede af en masse skærme
billede af en masse skærme

”Hvordan kommunikerer vi hurtigt, effektivt og ens med vores borgere, ansatte, brugere, partnere og kunder?” ”Hvordan sikrer vi, at vigtige informationer bliver set og læst og derved skaber et maksimalt resultat?”.

InfoBoard® er løsningen! Det unikke kommunikations- og præsentationsmedie med uendelige anvendelses- og integrationsmuligheder. Fungerer som en fleksibel, elektronisk og dynamisk opslagstavle opdelt i felter, der hurtig opdateres. Systemet kan formes efter ethvert behov, hvor farver, logo, tekst, billeder og flash indsættes på en meget let og enkel måde. Kommunikér rundt i verden indenfor 60 sek. med InfoBoard®. Systemet anvendes til præcis og klar information til medarbejdere, som en professionel velkomst til gæster, til iøjnefaldende produkteksponering, og til at sætte fokus på mål, indsats og resultater i forbindelse med produktion. InfoBoard® anvendes bl.a. i receptioner, kontorlokaler, produktionsområder, underholdningsområder, venteværelser, hospitalsafdelinger.

SOFTWARE

NEDENFOR KAN DU SE FORSKELLIGE INFOBOARD® SOFTWARELØSNINGER

Du kan få designet den løsning som du specifikt har brug for.

Kundecases fra virksomheder
Skærme

InfoBoard® STANDARD

InfoBoard® STANDARD anvendes i receptioner, kantiner, produktionsområder, uddannelsesinstitutioner, offentlige instanser, sundhedssektoren, finanssektoren og indenfor servicebranchen. InfoBoard® Standard er et let, enkelt og økonomisk fordelagtigt system, som bl.a.:

  • byder gæster og medarbejdere velkommen på en professionel måde.

  • formidler budskaber på en hurtig og effektiv måde til flest mulige målgrupper.

  • distribuerer hurtig og præcis personaleinformation.

  • fokuserer på nøgleinformationer, resultater og succeshistorier.

  • er et meget effektivt LEAN-værktøj.

  • giver mulighed for at trække data fra interne systemer som intranet, booking-, økonomi-, produktions-, overvågnings- og telefonsystemer m.m. Informationer fra interne systemer opdateres løbende på skærmene.

  • underholder med emner fra Internettet, som for eksempel de seneste nyheder fra ind-/udland, vejrudsigt, sport, finans m.m.

  • viser tidsstyret, forhåndsdefineret information.

  • forbedrer markedsføring og branding.

  • eliminerer unødvendige rygter og historier.

  • kan opgraderes til InfoBoard® Advanced. InfoBoard® Standard kan endvidere sammensættes med SignPlanner.

Skærme

InfoBoard® STANDARD i uddannelsesmiljøet

At fylde unge mennesker med information kan være svært. Med et informationssystem opsat strategiske steder på uddannelsesinstitutionen, er det muligt at effektivisere kommunikationen med eleverne. Både film, billeder, data, RSS feeds, etc. kan integreres med InfoBoard®.

Skærme

InfoBoard® STANDARD i produktionen

At kunne følge med i dagens produktionsnøgletal er guld værd. Lad systemet opdatere med dataudtræk af sig selv, så de seneste fakta omkring produktionen altid er up-to-date. Kombinér dette med relevante informationer til medarbejderne, og opnå et kommunikationsredskab ud over det sædvanlige.

Kundecases fra virksomheder
Skærme

InfoBoard® ADVANCED

InfoBoard® Advanced er specielt udviklet til større virksomheder og organisationer, som ønsker at kontrollere et højt antal skærme og brugere på et eller flere sprog. InfoBoard® Advanced er et let, enkelt og økonomisk fordelagtigt system, som bl.a.:

  • formidler budskaber på en hurtig og effektiv måde til flest mulige målgrupper på forskellige sprog rundt i verden.

  • distribuerer hurtig og præcis personaleinformation på flere sprog.

  • skaber overblik, sikkerhed og forståelse i en verdensomspændende organisation.

  • fokuserer på globale nøgleinformationer, resultater og succeshistorier.

  • eliminerer unødvendige rygter og historier.

  • er et meget effektivt LEAN-værktøj.

  • underholder med emner fra Internettet, som for eksempel de seneste nyheder fra ind-/udland, vejrudsigt, sport, finans m.m.

  • trække data fra interne systemer som intranet, booking-, økonomi-, produktions-, overvågnings- og telefonsystemer m.m. Informationer fra interne systemer opdateres løbende på skærmene.

  • viser tidsstyret, forhåndsdefineret information.

  • forbedrer markedsføring og branding.

  • kan sammensættes med SignPlanner® og dermed styre et komplet skiltesystem. Med de utallige muligheder, anbefaler vi vores Advanced-kunder at uddanne mindst en administrator. Softwarepakken indeholder mange nyttige tips og vejledninger.

Skærme

InfoBoard® Advanced i en international virksomhed

Sæt fokus på din corporate identity, mål og vision. Kommunikér dine budskaber på ensartet og professionel måde rundt i hele verden på flere sprog. Lokale informationer kan differentieres på de enkelte InfoBoards® – på den måde får du et unikt kommunikationsredskab, der kan nå en meget bred målgruppe på flere sprog.

Kundecases fra virksomheder
Skærme

SignPlanner®

Vidste du, at InfoBoard® også kan styre møderumsskærme, standere og andre elektroniske skilte? Væk med papirskiltene og spar tid. Effektivisér og optimér kvaliteten af den daglige administration af mødeaktiviteter og -faciliteter, samtidig med at virksomheden fremstår professionel og præsentabel overfor både kunder og medarbejdere. SignPlanner® er løsningen!
InfoBoard® SignPlanner er et meget brugervenligt digitalt skiltesystem, hvor du øjeblikkelig kan ændre informationerne på alle skærme. Opbyg et unikt og fleksibelt digitalt SignPlanner®-system med mindre skærme placeret rundt i organisationen, i receptionen, ved mødelokalerne, ved ubemandede receptioner, værelser, omklædningsrum og mange andre steder:

  • dynamisk og automatisk opdatering af møder fra Outlook.

  • kræver ingen software-installation på eksisterende systemer.

Skærm

Brug SignPlanner® til at:

  • håndtere lokalebooking – undgå dobbeltbookinger.

  • skabe overblik, sikkerhed og forståelse blandt gæster og personale med den rigtige information på alle skærme.

  • kombinere information med organisationsbranding.

  • vise vej til lokalerne med et særligt ’vejvisermodul’.

  • trække automatisk opdateringer fra Outlook.

  • styre forskellige områder via skærmene.

  • skabe dialog mellem områderne via skærmene.

Kundecases fra uddannelsesinstitutioner
Skærme

WayFinder®

Dette produkt er stadig under udvikling

Skærme

HARDWARE

NEDENFOR KAN DU SE FORSKELLIGE INFOBOARD® HARDWARELØSNINGER

Kundecases fra sundhedssektoren
Skærme

InfoBoard® iPlayer

iPlayer er et specialudviklet embedded player-system, som benyttes til afvikling af InfoBoard® informationssystem.

Player er udvalgt og tilpasset med særligt fokus på at afspille grafisk tungt indhold som video, flash, større billeder, etc. iPlayer udemærker sig videre ved sin størrelse, den er slank hvilket gør den enkel at montere bag en skærm.

VisioSign anbefaler også iPlayer til udsatte miljøer. Maskinen er varmetolerant med tætsluttende kabinet og lang levetid. iPlayer indeholder et skræddersyet operativsystem, som giver optimal driftsstabilitet. Leveres som standard med InfoBoard® software installeret.

Skærme

InfoBoard® iPlayer specifikationer:

  • strømforbrug 6-12 W.

  • høj ydeevne - Intel Atom Cedar Trail N2600.

  • HDMI-udgang.

  • slankt design og beslag.

  • let montering og aktivering.

  • støj- og blæserfri.

  • 192 H x 155 B x 23 D mm.

Kundecases fra offentligeSektor
Skærme

InfoBoard® Skærme

InfoBoard® kan vises på forskellige skærmmodeller. Vi anbefaler og forhandler LCD-, LED- og touchskærme fra NEC og Samsung. Størrelsen på skærmene varierer fra 19”-80”. Når du skal vælge skærm til din InfoBoard®-løsning, er det vigtigt at vurdere virksomhedens behov. Overvej bl.a. følgende faktorer:

Opløsning: Vælg en opløsning, der kan anvendes på alle skærme i virksomheden, så al indholdet altid står rigtigt på skærmen.

Størrelse: Skærmstørrelsen varierer fra 19”-80”. I kantinen skal skærmen være stor, så alle kan læse informationerne - i receptionen kan skærmen være mindre, da folk ofte her står tæt på skærmen.

Afstand/betragtningsvinkel: Skærmen bør hænge i øjenhøjde eller være vinklet så den er nemmere at se.

Placering: Skærmen skal altid placeres, så den ses af flest muligt – f.eks. for enden af en gang, i stedet for på sidevæggen i en gang.

Produkt: Der er stor forskel på brændetiden på skærme. De fleste ”stue-modeller” bør kun være tændt 3-4 timer i døgnet, hvorimod en professionel skærm kan være tændt helt op til 24 i døgnet. Derfor er en professionel skærm ofte et økonomisk godt valg.

SWOP/udskiftning: Forskellige kunder har forskellige behov for udskiftning og garanti. Med en SWOP-aftale udskiftes et defekt produkt med en ny uden beregning (der betales dog for fragtomkostninger), og fabrikanten vil efterfølgende forsøge at finde problemet. Uden en SWOP-aftale vil man typisk skulle undvære sit produkt i tilfælde af reparation el. lign.

Skærme

Nedenfor ses eksempler på SignPlanner® Skærme

Skærme
Seperator

KUNDECASES

Få inspiration inden for din branche. Se eksempler på de forskellige produkter VisioSign har udviklet.

Kundecases fra sundhedssektoren
Kundecases fra offentligeSektor
Kundecases fra virksomheder
Kundecases fra uddannelsesinstitutioner

eller lad os ringe dig op
vi ringer inden for 3 timer


De felter med * skal udfyldes.


De felter med * skal udfyldes.

facebook
linkedin
you tube